Gwarancje i reklamacje
Oto fragment Regulaminu naszego Sklepu, dotyczący postępowania reklamacyjnego i gwarancji
III. Reklamacje dotyczące Towarów
8.1. Modern HST M.P. Prytulak sp.j. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] - 556[3] Kodeksu Cywilnego.
8.2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres sale@modernsport.pl. Modern HST M.P. Prytulak sp.j. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
8.3. Towary oferowane w sklepie modernhome.pl objęte są gwarancją producenta, dystrybutora lub sklepu modernhome.pl. Okres i warunki gwarancji oznaczone są w karcie gwarancyjnej i / lub przy opisie danego towaru w sklepie. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
8.4 Adres wysyłki reklamowanego towaru: ModernHST, ul. Tadeusza Zawadzkiego 12A 07-410 Ostrołęka.
8.5 Klient może skorzystać z naszego formularza reklamacji lub przesłać informację o reklamacji w dowolny inny sposób.
.doc .pdf .odt
Formularz reklamacyjny
8.6. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie.
Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
IX. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
9.1. Modern HST M.P. Prytulak sp.j. podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
9.2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Modern HST M.P. Prytulak sp.j. o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
9.3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: ModernHST, ul. Tadeusza Zawadzkiego 12A 07-410 Ostrołęka, mailowo pod adres sale@modernsport.pl, lub przy użyciu formularza kontaktowego.
9.4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
9.5. Modern HST M.P. Prytulak sp.j. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.